ماییم و نوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی غوغای عشق

قالب پرشین بلاگ


غوغای عشق
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غوغای عشق و آدرس delkade.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نگاه کن که غم

درون دیده ام

چگونه قطره قطره اب میشود

چگونه سایه ی سیاه سرکشم

اسیر دست افتاب میشود

نگاه کن

تمام هستیم

خراب میشود

شراره ای مرا به کام میکشد

مرا به اوج میبرد مرا به دام میکشد

نگاه کن

تمام اسمان من پر از شهاب میشود

نگاه کن

من از ستاره سوختم

چو ماهیان سرخ رنگ ساده دل

ستاره چین برکه های شب شدم



نظرات شما عزیزان:

ali0631
ساعت12:23---26 فروردين 1391
سلام.اگر موافق تبادل لینک هستید یه سر به من بزنید ومرا به عنوان من و بچه ها لینک کنید تا شما را لینک کنم.ممنون.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 فروردين 1391برچسب:, ] [ 12:7 ] [ هومن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام امیدوارم از این وبلاگ و مطالبش خوشتون بیاد
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 195
بازدید کل : 60064
تعداد مطالب : 97
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1